Nowoczesna opona all-terrain
Charakterystyka
Nowo zaprojektowana mieszanka
Nowy wzór bieżnika z lamelami 3D, optymalnie rozłożonymi rowkami obwodowymi, czterema rowkami wzdłużnymi i nowym układem bloków
Zoptymalizowana strefa kontaktu z nawierzchnią
Agresywny design bieżnika i ściany bocznej
Zalety
Długi przebieg
Odporność na przecięcia i ukruszenia
Doskonała trakcja na mokrej i ośnieżonej nawierzchni (symbol 3PMSF we wszystkich rozmiarach)
Wyższy komfort jazdy i niski hałas
Opona przystosowana do każdych warunków
Konstrukcja zapewniająca trakcję na każdej nawierzchni
Technologia
INNOWACYJNA MIESZANKA

Mieszanka zachowuje miękkość w niskich temperaturach i jest odporna na zużycie w wysokich.
Jej elastyczność zapewnia optymalny kontakt z nawierzchnią.
NOWOCZEŚNIE ZAPROJEKTOWANY BIEŻNIK

Rowki wzdłużne – wysoka odporność na aquaplanning i krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni.
Lamele 3D – wyższa sztywność bloków, przekładająca się na lepszą trakcję na mokrej i ośnieżonej nawierzchni.
Rowki poprzeczne – zmienna szerokość i większa liczba (o 10% w porównaniu do G012) rowków poprzecznych
wpływa na poprawę trakcji na mokrej i ośnieżonej nawierzchni.
Nowy układ stopni konstrukcji – niższy hałas generowany przez oponę.
NIEZAWODNA KONSTRUKCJA

Zoptymalizowana strefa kontaktu z podłożem – równomierne zużycie bieżnika i lepsza trakcja w terenie.
Pełna powłoka nylonowa – większa trwałość bieżnika.
Szeroki bieżnik – dobra trakcja i kontrola przy dużych prędkościach.
Nowa konstrukcja ściany bocznej – bardziej atrakcyjny wygląd, wyższa odporność na przecięcia i ukruszenia.
BIEŻNIK DOSTOSOWANY DO POTRZEB

Głębsze rowki i większe bloki dla rozmiarów LT (light truck) sprawiają,
że opona ma ulepszoną trakcję i odporność na uszkodzenia.
Bieżnik wygląda bardziej agresywnie ze względu na bardziej ostry bark opony.
Zastosowanie
SUVy
4x4
Pick-upy