Wspaniała przyczepność na mokrej nawierzchni w połączeniu z troską o środowisko

Charakterystyka

  • Lekka konstrukcja

  • Olejek pomarańczowy

  • Mieszanka nano BLEND

  • Podwójne cząsteczki krzemionki

  • Bieżnik wspomagający oszczędność paliwa

  • Aerodynamiczne zagłębienia w barku opony

  • Wysokiej klasy konstrukcja kontrolująca hałas opony

  • Zalety

  • Troską o środowisko

  • Świetna sterowalność i komfort jazdy

  • Doskonałe wyniki w hamowaniu na mokrej nawierzchni

  • Opona równoważąca oszczędność paliwową i wysokie osiągi


  • Etykieta EU

    C-E
    A-C
    1-2
    67-72

    Technologia

    BIEŻNIK W KSZTAŁCIE BŁYSKAWICY – PEWNOŚĆ JAZDY PODCZAS DESZCZOWYCH DNI

     

     

    Dwa rowki bieżnika w kształcie błyskawicy (szerszy i węższy) w układzie z pozostałymi rowkami zapewniają większą sztywność opony.

    Przekłada się to na pewność i bezpieczeństwo jazdy po mokrej nawierzchni.

    KOMFORT CICHEJ JAZDY

     

     

    Nowa, wielostopniowa konstrukcja bieżnika zapewnia ochronę przed nierównomiernym zużyciem opony i wpływa na komfort jazdy.

    Dzięki mniejszym różnicom pomiędzy kolejnymi stopniami bieżnika, opona zużywa się równomiernie i emituje mniejszy hałas.

    Liczba stopni bieżnika w BluEarth-A została zwiększona do 84.

    SPECJALNA MIESZANKA BLUEARTH-A

     

     

    Mieszanka BluEarth-A zapewnia doskonałą sterowalność pojazdu w każdych warunkach.

    Opatentowana technologia tworzenia mieszanki BluEarth pozwala na osiągniecie idealnej równowagi pomiędzy oszczędnością paliwową, bezpieczeństwem jazdy i zużyciem opony.

    Dzięki mieszaniu składników mieszanki na poziomie nano, cząsteczki składników są równomiernie rozłożone.

    Użycie podwójnych cząsteczek krzemionki i olejku pomarańczowego wpływa na poprawę wyników hamowania na mokrej nawierzchni.

    AERODYNAMICZNA TECHNOLOGIA OGRANICZAJĄCA OPÓR POWIETRZA

     

     

    Specjalne wgłębienia na barku opony to technologia zaczerpnięta wprost z budowy piłeczki golfowej.

    Rozwiązanie to pozwala ograniczyć opór powietrza. Bardziej aerodynamiczna konstrukcja opony oznacza jeszcze większą oszczędność paliwową.

    ASYMETRYCZNY BIEŻNIK

     

     

    Wewnętrzna strona bieżnika została wyposażona w dodatkowe nacięcia w okolicach barku opony.

    Wynikiem jest bardziej równomierne zużycie opony.

    Pozostawienie jedynie szerokich nacięć na zewnętrznej stronie bieżnika pozwoliło na zapewnienie większej stabilność podczas manewru skręcania.

    Zastosowanie

  • Wysokiej klasy samochody kompaktowe

  • Samochody luksusowe

  • Minivany

    Jeśli potrzebujesz innej opony

    kontynuuj wyszukiwanie