Ultrasportowa i luksusowa

Charakterystyka

  • Zaawansowane technologie YOKOHAMY dla wyższego komfortu i sportowych osiągów

  • Opracowana przy współudziale największych producentów pojazdów wyczynowych

  • Technologia przyjazna dla środowiska
  • Zalety

  • Jakość potwierdzona przez producentów pierwszego wyposażenia

  • Doskonałe zrównoważenie sportowych osiągów i komfortu jazdy

  • Niskie opory toczenia wspomagające oszczędność paliwa

  • Doskonałe prowadzenie na mokrej nawierzchni

  • Niski poziom hałasu

  • Etykieta EU

    B-F
    A-C
    2-3
    70-75

    Technologia

    KONSTRUKCJA

     

     

    1 – Sztywne stalowe opasanie. Stalowe opasanie zapobiega uszkodzeniom karkasu przy wysokich prędkościach i poprawia stabilność jazdy.

    2 – Karkas ze sztucznego jedwabiu. Uważnie wyselekcjonowany surowiec o najwyższej jakości spełnia wymagania europejskich producentów samochodów w produkcji opon pierwszego wyposażenia.

    3 – Specjalna osnowa. Pozbawiona zbędnych łączników osnowa pokrywa opasanie i zwiększa trwałość opony.

    4 – Warstwy usztywniające. Obie krawędzie warstwy są uniesione celem zapewnienia większej sztywności.

    5 – Matrix body-ply. Specjalnie zagięte nici osnowy na barku opony, dla poprawy sztywności.

    ASYMETRYCZNY BIEŻNIK DLA ZRÓWNOWAŻENIA OSIĄGÓW

     

     

    Asymetryczna konstrukcja pozwala zapewnić optymalne osiągi zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni.

    Szerokie bloki po zewnętrznej stronie opony wpływają na dobre osiągi na suchej nawierzchni,

    podczas gdy nieco wyższa konstrukcja bieżnika po wewnętrznej stronie maksymalizuje osiągi na mokrej nawierzchni.

    ZOPTYMALIZOWANA POWIERZCHNIA STYKU

     

     

    Doskonała przyczepność, osiągnięta dzięki szeroki blokom i głębokim rowkom.

    Ponadprzeciętne odprowadzanie wody, zwłaszcza na zakrętach.

    Podczas manewru skręcania, blok środkowy bieżnika wciąż pozostaje osią maksymalnego styku z nawierzchnią.

    RZEŹBA BIEŻNIKA

     

     

    1 – Rowki obwodowe o zmiennej szerokości. Doskonała odporność na aquaplanning, nawet przy dużych prędkościach.

    2 – Sztywny bark. Zapewnienie optymalnej sztywności opony przy dużych prędkościach i doskonałej przyczepności na suchej nawierzchni.

    3 – Nacięcia na barku opony. Obniżenie poziomu hałasu opony.

    4 – Asymetryczna konstrukcja bloków. Wpływa na komfort jazdy przez obniżenie hałasu, ale też poprawę sterowalności.

    MIESZANKA

     

     

    1 – Mikrokrzemionka – duża ilość drobniejszych cząsteczek krzemionki zwiększa przyczepne właściwości mieszanki.

    2 – Olejek pomarańczowy – innowacyjny pomysł wykorzystania naturalnego olejku w mieszance poprawia przyczepność opony,

    zwłaszcza na mokrej nawierzchni.

    3 – Drobniejsza struktura cząsteczek krzemionki pozwala na równiejsze ich rozłożenie w mieszance

    i tym samym równą przyczepność w każdym punkcie opony.

    4 – Wzbogacone polimery. Specjalnie zmodyfikowane polimery lepiej reagują z krzemionką,

    co przekłada się na wyższą odporność opony na zużycie, dłuższy przebieg i przyczepność na mokrej nawierzchni.

     

    W modelu ADVAN Sport V105 YOKOHAMA osiągnęła poziom bliski doskonałości pod względem doboru składników,

    ich proporcji i dystrybucji w mieszance. Poziom przyczepności jest nieporównywalny z żadną wcześniejszą oponą.

    Zastosowanie

  • Samochody klasy premium

  • Samochody o wysokich osiągach

    Jeśli potrzebujesz innej opony

    kontynuuj wyszukiwanie