NAJPOTĘŻNIEJSZA ULICZNA OPONA

Charakterystyka

  • Mieszanka MS Compound z H.D.C* zapewniająca znakomitą przyczepność i równomierne zużycie bieżnika

  • Stalowe wzmocnienia ścian bocznych dla lepszej kontroli pojazdu

  • Szybko reagujące bliźniacze żebra dla zwiększenia stabilności i równomierności zużycia

  • Monoblokowy bark bieżnika z kanałami HydroARC

  • Technologia rowków bieżnika Groove-in-Groove


  • * MS: Micro Silica; H.D.C.: Hyper Density Carbon

    Zalety

  • Doskonała kontrola na zakrętach

  • Doskonała na tor i do jazdy miejskiej

  • Zaprojektowana aby być najszybszą oponą uliczną na świecie

  • Dopasowana do ulicznych zawodów pod względem przyczepności na suchej i mokrej nawierzchni oraz zużycia bieżnika

  • Etykieta EU

    F
    B
    2
    70-74

    Technologia

    NOWOOPRACOWANA R-MIESZANKA POPRAWIAJĄCA PRZYCZEPNOŚĆ

     

     

    Dzięki dodaniu większej ilości cząsteczek węgla, nowa wersja mieszanki zapewnia jeszcze lepszą przyczepność.

    Poziom przyczepności jest zwiększony także dzięki wykorzystaniu olejku pomarańczowego,

    wykorzystywanego również w produkcji opon na potrzeby WTCC.

    Drobne cząsteczki polimerów zwiększają sztywność i trwałość opony.

    SEKWENCYJNIE ZAOKRĄGLONE ROWKI

     

     

    Zaokrąglone rowki w nieprzerwanej sekwencji rozpraszają energię powstającą podczas jazdy, co przekłada się na dłuższy przebieg opony.

    Dodatkową korzyścią jest świetne odprowadzanie wody na mokrej nawierzchni.

    MONOBLOKOWY BARK

     

     

    Specjalny kształt bieżnika pozwolił na skonstruowanie barku opony w formie jednego bloku.

    Dzięki temu osiągnięto wysoką sztywność opony, co przekłada się na wspaniałą przyczepność i lepsze czasy okrążeń.

    Zastosowanie

  • Samochody tuningowane i wyścigowe

    Jeśli potrzebujesz innej opony

    kontynuuj wyszukiwanie