Japońska marka opon YOKOHAMA na koszulkach Chelsea

Klub piłkarski Chelsea, mistrz angielskiej Premier League, zaprezentował nowe koszulki z logo YOKOHAMA.

 

Nowy strój Chelsea jest efektem wchodzącego w życie porozumienia o współpracy zawartego pomiędzy klubem a japońską firmą oponiarską YOKOHAMA. Premiera nowego stroju drużyny miała miejsce 22 lipca br. w trakcie przedsezonowego meczu pomiędzy Chelsea a zespołem New York Red Bulls z ligi Major League Soccer (MLS) w Stanach Zjednoczonych. Debiut koszulek w Wielkiej Brytanii będzie miał miejsce 2 sierpnia 2015 na stadionie Wembley, kiedy to Chelsea zmierzy się z zespołem Arsenal w corocznym meczu FA Community Shield, w którym na przeciw siebie stają mistrz Premier League i zdobywca Pucharu Anglii.

 

Koszulki wykonane zostały przez wiodącego producenta odzieży sportowej firmę Adidas. Logo YOKOHAMA widoczne jest z przodu na całej szerokości koszulki. Nowy strój nawiązuje do tradycji, a źródłem inspiracji przy jej tworzeniu były klasyczne uniformy Chelsea. Białoczerwone wykończenia na kołnierzyku, rękawach, spodenkach i skarpetach stroju odpowiadają kolorom klubowym i historii Chelsea. Podobnie jak pionowe prążki, będące elementem wielu kultowych koszulek z ostatnich 30 lat.

 

Założony w 1905 r. klub piłkarski Chelsea FC jest jednym z najlepszych klubów w Premier League w ostatnich latach. Na zakończenie sezonu 2014-2015 drużyna ze Stamford Bridgepo raz piąty zwyciężyła w rozgrywkach o mistrzostwo Anglii. W swojej historii klub zdobył także siedem razy Puchar Anglii, a także Ligę Mistrzów w 2012 r., Ligę Europy w 2013 r. i dwukrotnie Puchar Zdobywców Pucharów. Chelsea jest jedynym klubem w Wielkiej Brytanii, który zdobył wszystkie trzy najważniejsze trofea rozgrywek UEFA. W obecnym pierwszym zespole prowadzonym przez menedżera Jose Mourinho, jednego z najbardziej utytułowanych menedżerów w historii piłki nożnej, występuje wielu graczy światowej klasy, na czele z Edenem Hazardem, Diego Costą, Johnem Terrym i Ceskiem Fabregasem.

 

YOKOHAMA Rubber Co. jest najstarszym w Japonii i jednym z najstarszych na świecie producentów ogumienia do wszystkich typów pojazdów. YOKOHAMA Rubber Co. Ltd., posiada 145 oddziałów na całym świecie i 44 filie. Wysokiej jakości opony produkowane są w 13 fabrykach, z których 6 znajduje się w Japonii, 2 w USA, 1 w Rosji, a pozostałe w innych krajach azjatyckich. „Idee świata sportu są szczególnie bliskie marce YOKOHAMA. Nieustanne doskonalenie umiejętności pracowników, tworzenie zgranego zespołu i współzawodnictwo na zasadach zdrowej konkurencji z rywalami z całego świata towarzyszą działaniom firmy już od niemal 100 lat działalności” – mówi Artur Posłuszny z ITR CEE, dystrybutora opon marki YOKOHAMA w Polsce.

 

Najbliższe mecze, wktórych Chelsea wystąpi z logo YOKOHAMA: – 2 sierpnia 2015 przeciwko Arsenalowi – Community Shield (Superpuchar Anglii) na stadionie Wembley (Londyn) – 5 sierpnia przeciwko Fiorentinie – przedsezonowy mecz na Stamford Bridge (Londyn) – 8 sierpnia przeciwko Swansea – mecz 1. kolejki Premier League na Stamford Bridge (Londyn)